מלא את הטופס לפרסום במנוע החיפוש של גוגל

    מה מספר הטלפון שלך

    שלב ראשון: ליצור אתנו קשר ולתאם צפיות (מה מבחינתך יחשב קידום טוב האם יותר כניסות יותר מחירות יותר לידיים ועוד) אם השיחה הייתה טובה לשלוח לנו את הדומיין שלך (כתובת אתר)

    שלב שני: לתת לנו רשות ניהול לאתר אחרי שתיתן לנו אנחנו נריץ בדיקות מהירות לאתר ואם יש בעיות נתקן אותם

    שלב שלישי תשתית: לבדוק האם לאתר יש תעודת  ssl אם אין אז נתקין אותה  אם יש תעודה אז נמשיך ,בבדיקה האם יש צורך בהכנת דף נחיתה אם אין צורך בדף נחיתה חדש נבדוק האם יש צורך לשנות דף נחיתה קיים אם יש צורך נשנה   דף נחיתה קיים בשביל שיתאים לקידום נכון(רק במידה והדף לא מתאים לקידום אתרים נכון)    אם הדף מתאים אז אפשר לעבור לשלב הבא 

    שלב רביעי:לפתוח חשבון בגוגל אדס או לתת לנו רשות ניהול בחשבון גוגל אדס קיים אחרי זה  יצירת קמפיין חדש: לבחור יעד לקמפיין כגון: מכירות, לידים, תנועה לאתר ו קמפיין בלי יעד, לבחור פעולות של הלקוחות שיובילו להצלחת הקמפיין כגון ביקורים באתר, שיחות טלפון, ביקורים פיזיים בחנות ועוד

    שלב חמישי הגדרות כלליות: לבחור שם לקמפיין לבחור רשתות (פרסום ברשת החיפוש או רישום ברשת המדיה או שניהם)ועוד

    שלב שישי בחירת מיקומים: איפה קהל היעד של העסק שלך נמצא האם הוא בישראל האם הוא בכל לארץ נבחר באיזה שפות קהל היעד שלך מדבר ועוד

    שלב שביעי נבחר תקציב נבחר במה יתמקד הקמפיין כגון קליקים המרות ועוד

    שלב שמיני נבחר תוספים לקמפיין ועוד

    שלב תשיעי לעשות מחקר מילות מפתח

    שלב עשירי ליצור קבוצת מודעות(קבוצת מילות מפתח) ולסדר את מילות המפתח לפי שם הקבוצה(שם הקבוצה נקבע לפי הקטגוריה שלה כגון בניית אתרים)

    שלב אחד עשר ליצור מודעות בחירה איזה סוג מודעה נרצה להשתמש, האם מודעה לרשת המדיה, האם מודעה לרשת החיפוש ועוד (תלוי מה הקמפיין נותן) נבחר קבוצת מודעות(קבוצת מילות מפתח) ועוד

    שלב שניים עשר נמלה את הפרטים של המודעות כמו כותרת למודעה כתובת אתר תיאור המודעה ועוד

    שלב שלוש עשר נעשה A/B Testing נעשה עוד מודעה וניתן להם להתחרות אחד בשניה המודעה המוצלחת ביותר ניתן את שאר הכסף(לשתי המודעות אותן תקציב)

    שלב ארבע עשר שיפור הקמפיין בעזרת תוספים וחיבור גוגל אנליטיקסלגוגל אדס

    שלב חמש עשר להוסיף המרות כגון מעקב אחר פעולות באתר מעקב אחרי שיחות טלפון… ועוד

    שלב שש עשר לעשות אופטימזציה לקמפיין(שיפור הקמפיין) ובדיקת השפעת הקמפיין על המרות של האתר

    מלא את הטופס לפרסום במנוע החיפוש של גוגל

      מה מספר הטלפון שלך