מלא את הטופס לפרסום ברשת המדיה

    מה מספר הטלפון שלך

    שלב ראשון: ליצור אתנו קשר ולתאם צפיות (מה מבחינתך יחשב קידום טוב האם יותר כניסות יותר מחירות יותר לידיים ועוד) אם השיחה הייתה טובה לשלוח לנו את הדומיין שלך (כתובת אתר)

    שלב שני: לתת לנו רשות ניהול לאתר אחרי שתיתן לנו אנחנו נריץ בדיקות מהירות לאתר ואם יש בעיות נתקן אותם

    שלב שלישי תשתית: לבדוק האם לאתר יש תעודת  ssl אם אין אז נתקין אותה  אם יש תעודה אז נמשיך ,בבדיקה האם יש צורך בהכנת דף נחיתה אם אין צורך בדף נחיתה חדש נבדוק האם יש צורך לשנות דף נחיתה קיים אם יש צורך נשנה   דף נחיתה קיים בשביל שיתאים לקידום נכון(רק במידה והדף לא מתאים לקידום אתרים נכון)    אם הדף מתאים אז אפשר לעבור לשלב הבא 

    שלב רביעי:לפתוח חשבון בגוגל אדס או לתת לנו רשות ניהול בחשבון גוגל אדס קיים אחרי זה  יצירת קמפיין חדש: נבחר את סוג הקמפיין יש 5  סוגים של קמפיינים ואלו הן מכירות, לידים,  תנועה לאת וקמפיין בלי יעד ואז לבחור איזה תת סוג לקמפיין(לא ניתן לשנות את זה בהמשך) האם קמפיין חכם קמפיין רגיל או קמפיין gmail ולמלות את כתובת האתר שאותו מקדמים

    שלב חמישי: לבחור שם לקמפיין מיקומים לקמפיין(איפה נרצה שהוא יוצג האם בישראל האם בעולם או בעיר מסוימת)ונבחר את השפה בא הלקוחות שלנו מדברים ועוד

    שלב שישי נבחר במה יתמקד הקמפיין האם המרות ערך המרות ועוד(תלוי בקמפיין הנבחר) נבחר איך נרצא לקבל את המרות האלה ונבחר אם נרצא להגדיר יעד עלות להמרה

    שלב שביעי נבחר תקציב והגדרות נוספות שקשורות לתקציב

    שלב שמיני יצירת קבוצת מודעות: נמלה את שם הקבוצה וקהל היעד של הקבוצה ונעשה מחקר מילות מפתח ואותו נשתף בקהל היעד ונבחר כמה נשקיע עבור כמות חשיפות מסוימת

    שלב תשיעי יצירת מודעות, עיצוב המודעה ולעלות אותם לגוגל(עיצוב מודעות או מחיר שונה המחיר נקבע על פי מעצב גרפי)

    שלב עשירי בניית קהלי רימרקנטינג וייבא קהל מגוגל אנליטיקס

    שלב אחד עשר בדיקת השפעת הקמפיין על המרות באתר(אם יש קידום נוסף)

    מלא את הטופס לפרסום ברשת המדיה

      מה מספר הטלפון שלך